Identitatea Companiei

 Misiunea Solina Romania

Solina Romania contribuie în fiecare zi la îndeplinirea misiunii de a face mâncarea să conteze pentru consumatori și pentru planetă, fiind parteneri în reinventarea constantă a soluțiilor dedicate industriei alimentare. 

 

 Valorile companiei 

  • CuStomer centric  
  • FOcused
  • VaLue driven  
  • Innovative
  • AccouNtable
  • CollAborative 

Astăzi,Solina Romania, membră a grupului Solina, este cel mai mare producător de condimente și ingrediente pentru industria alimentară din România și este considerat și unul dintre jucătorii importanți la nivelul pieței Est Europene. Exportăm pe 4 continente și achiziționăm materie primă din 80 de țări.  Avem peste 250 de angajați care sunt permanent provocați la o carieră de succes.

Ciprian Grădinariu - Romania Country Manager

 

Sistemul de Management Solina Romania (SMS), având la bază filosofia Kaizen, este implementat la nivelul întregii companii și susține dezvoltarea și îmbunătățirea la nivel strategic și operațional. Solina Romania este prima companie activă în industria alimentară din România, care a implementat managementul de tip Kaizen. Rezultatele obținute în cadrul acestui program sunt recunoscute la nivel internațional, compania noastră devenind un punct de referință în acest sens.

 

Filozofia de business Solina Romania are în prim-plan parteneriatele strategice sustenabile, dezvoltarea soluțiilor inovative și prietenoase cu mediul, oferind adevărate experiențe culinare consumatorilor finali. Partenerii și clienții noștri sunt întotdeauna în centrul atenției, de aceea studiem în permanență trendurile și evoluția pieței, pentru a înțelege comportamentul consumatorilor și a anticipa nevoile viitoare ale industriei, focusul business-ului fiind acela de a contribui activ la dezvoltarea comună, pe termen lung.